1e dag Australië Cairns

15 november 2018 - Cairns, Australië

Vanuit het hotel met de taxi naar de luchthaven... en wat je luchthaven noemt... giga groot ,.

Wij hadden de vlucht om 01.00 uur zou prima zijn als we ook nog konden slapen maar niets is minder waar. Wij dachten een plaats achter in de vliegtuig zou lekker rustig zijn maar och och wat een drama. De hele nacht liepen Chinezen af en aan naar het toilet, de stewardessen openden om de 10 minuten de opbergruimte boven Ron en ... met een enorme klap werd die dicht gedaan... de oogjes van Ron werden steeds kleiner en zijn ergernis steeds groter... maar ja ...het is zoals het is.

Op de luchthaven in Cairns Australië verliep alles zeer vlotjes en ook het ophalen van ons huurvoertuig verliep prima. Maar het was wel even wennen dat links rijden... Ron manoeuvreerde zich er goed doorheen. Het hotel voor de komende drie dagen ziet er goed uit, sober schoon en daar gaat het om toch ?

Onderweg prachtige stranden gezien... maar dacht , wat raar, waarom ligt er niemand... tja bleek dat er krokodillen rondkruipen 😂😂 was me even ontgaan...

Het contrast tussen signapore en cairns is enorm van de drukte van een wereldstad naar het relaxte van Australië 😙

Lekker gegeten bij een pub en nog genoten van life muziek, Het is hier negen uur later, liggen nu uitgeteld op bed.

Tot morgen

1. Nicky & Alba:
    15 november 2018
    Hahah je zou maar met je handdoekje daar liggen diaan komt daar zo’n groot groen monster op je af hahha slaaplekker en geniet !
  2. Jan en mien rijvers.:
    15 november 2018
    Dus een vermoeide reis gehad.en diana het strand wordt ook niets.met de krokodillen.maar geniet van de mooie natuur.liefs van ons.
  3. Nelly Geefshuysen:
    15 november 2018
    Rust maar lekker uit, en dan heerlijk genieten van het mooie Australie.
  4. Nelly Geefshuysen:
    15 november 2018
    Rusten jullie maar lekker uit, en dan heerlijk genieten van het mooie Australie.
  5. Ron en Diana Beerendonk:
    15 november 2018
    Ohhh jaaa Nicky het zag er zoooo uitnodigend uit .... maar och komt nog wel een ander strand voorbij 😂
  6. Lizzy:
    16 november 2018
    Hahah germ k zie pap zn gezicht al met de minuut betrekken. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, welcome in australia! Xxxx
  7. Ron en Diana Beerendonk:
    16 november 2018
    Jaaaaa liss, en jij kunt het ook weten ... als je vaders gezicht betrekt tja dan betrekt ie ook echt 😹😹