2e dag Melbourne

2 december 2018 - Melbourne, Australië

Afgesproken dat we geen wekker zetten en dat we ieder een eigen invulling aan de dag zouden geven. Wij zijn heerlijk gaan ontbijten en vervolgens gaan shoppen... met de tram naar een markt gegaan waar kunstenaars hun waar uitstalden... heel leuk om te zien... hier wat leuke schilderijtjes gekocht... een live muzikant zorgde voor de sfeer.... vervolgens aan het water gezeten en genoten van al het publiek wat hier voorbij komt...

Daarna met de tram naar een overdekte markt gegaan wat beer en Tjits ons hadden geappt... tja en daar konden we in een middag onze souvenirs kopen.... Ron sleepte zich uiteraard te barsten.... wat heel lekker was, is drank van rietsuiker wat  bij een kraampje werd gemaakt, overheerlijk...

Nog een terrasje gepikt en toen terug naar het hotel waar de heren laat in de middag werden opgehaald door Tony om met hen naar een voetbalwedstrijd tegaan... ruim op tijd stond Tony dan ook in de hal van ons hotel... maar wat een energie straalt deze man nog uit op 85 jarige leeftijd.. super fit want hij masseert nog steeds mensen ( is van beroep masseur), golft nog drie keer in de week, rijdt nog auto en heeft een druk sociaal leven. Net zoals de man die we gisteren ontmoet hebben... Theo al 65 jaar in Australië van oorsprong Brabants, hij was ook nog heel kwiek....en sprak ook nog goed Nederlands...

Samen met Tjits vervolgens de stad in gegaan, eerst gegeten en toen sight seeing... heel gezellig... veel foto’s gemaakt... mensen bekeken... naar een wijk gegaan waar kunstenaars op muren hun werk toonden... super mooi...

Nadat de mannen terug waren, nog samen wat gedronken op een terras. Nu op naar de laatste volledige dag van onze mooie reis💥