Vertrek naar schiphol

11 november 2018 - Schiphol, Nederland

Hallo lieve mensen, eindelijk is het dan zover onze langverwachte reis naar Australië met een tussenstop in Singapore.

Deze week was het nogal hectisch, een examen en vervolgens nog twee middagdiensten en op zaterdag nog diverse afspraken staan... tja jullie zien het al gebeuren... de altijd in zijn zen zijnde Ron... keek meewarig, schudde met zijn hoofd en ik zag hem denken... waarom kan het nu nooit eens anders 😏 . Op zondag moest de koffer nog gepakt, een broek hersteld, een document van het werk veiligstellen en nog een korte wilsbeschikking opstellen..    en zoonlief kreeg natuurlijk ook nog een lijst met instructies en toen konden we eindelijk vertrekken...nog enkele visites en eindelijk op weg naar van der Valk Schiphol ..  blij dat we dit geregeld hebben, morgen lekker  ontspannen beginnen aan een vermoeiende reis...

Ik hoop dat we jullie kunnen laten meegenieten van een mooie reis. Veel leesplezier xx Ron en Diana

1. Tim:
    Enjoy!!!
  2. Sandra:
    11 november 2018
    Geniet er met zijn vieren van! Wij wachten op de mooie verhalen die op jullie reisblog volgen😙
  3. Filiz & Erik:
    Heel veel plezier. En veel mooie plaatjes maken. Groetjes Filiz & Erik
  4. Nelly Geefshuysen:
    Veel plezier 😎
  5. Nelly Geefshuysen:
    11 november 2018
    Goede reis, en veel plezier.
  6. Nicky & Alba:
    12 november 2018
    Veel plezier geniet er van❤️
  7. Manuela:
    12 november 2018
    Eindelijk is het zover..! Geniet van jullie trip.. We zijn benieuwd naar jullie verhalen, foto’s..
    Veeeeeel plezier... 😘
  8. Jack:
    12 november 2018
    Ron&Diana geniet van dit mooi avontuur.
  9. Jos:
    12 november 2018
    Echt vet!! Ben benieuwd naar adventure’s
  10. Francie:
    12 november 2018
    fijne vakantie en geniet van jullie fantastisch avontuur.
  11. Vivianne:
    12 november 2018
    Fijne vakantie. Geniet van jullie avontuur!!
  12. Monique Chompff:
    12 november 2018
    Wat leuk om jullie te volgen. Heel veel plezier en geniet😘
  13. Jan en Silvia:
    Veel plezier
  14. Brigitte hoogenberg:
    Heerlijk samen genieten Liefs Xxx
  15. Lizzy:
    12 november 2018
    Heel veel plezier met deze bijzondere reis !! Kan niet wachten om de rest van de reis hierop mee te volgen xxxx 💕
  16. Angelika Max:
    13 november 2018
    wens jullie en hele fijne vakantie.