Vertrek naar schiphol

11 november 2018 - Schiphol, Nederland

Hallo lieve mensen, eindelijk is het dan zover onze langverwachte reis naar Australië met een tussenstop in Singapore.

Deze week was het nogal hectisch, een examen en vervolgens nog twee middagdiensten en op zaterdag nog diverse afspraken staan... tja jullie zien het al gebeuren... de altijd in zijn zen zijnde Ron... keek meewarig, schudde met zijn hoofd en ik zag hem denken... waarom kan het nu nooit eens anders 😏 . Op zondag moest de koffer nog gepakt, een broek hersteld, een document van het werk veiligstellen en nog een korte wilsbeschikking opstellen..    en zoonlief kreeg natuurlijk ook nog een lijst met instructies en toen konden we eindelijk vertrekken...nog enkele visites en eindelijk op weg naar van der Valk Schiphol ..  blij dat we dit geregeld hebben, morgen lekker  ontspannen beginnen aan een vermoeiende reis...

Ik hoop dat we jullie kunnen laten meegenieten van een mooie reis. Veel leesplezier xx Ron en Diana