Naar huis

4 december 2018 - Melbourne Airport, Australië

Zoooooooo onze laatste dag in het mooie, vriendelijke en divers Australië is aangebroken maar wat hebben we genoten lieve mensen!!  Ik hoop dat we jullie een beetje hebben kunnen meenemen met onze blog.

vanmorgen toch nog even de laatste souvenirs ( lees een paar extra UGG sloffen die ik niet  kon weerstaan 😂) gaan kopen. Op een heerlijke plek een brunch gepakt en nog over de markt gewandeld en toen retour hotel om met de taxi naar de de luchthaven te gaan.

De koffers van ons puilden uit samen met nog twee grote tassen handbagage en mijn handtas en daar gingen we dan..... voor ons een heel gesleep en Beer en Tjits heel ontspannen met een koffer en een koffertje handbagage... eigenlijk om te gillen dat contrast niet ?

Gekomen op de luchthaven de koffers even gewogen en wat schetste onze verbazing... was lichter als toen we vertrokken 😏 toen realiseerde ik me dat ik drie paarslippers had weggegooid en al mijn shampoos, conditioners en andere niet te dure cremes had achtergelaten....

Ondanks onze geweldige reis samen met Beer en Tjits ,ben ik ook weer blij om naar  huis te gaan, weer gezellig keuvelen met zoonlief zelfs onze discussies mis ik, lekker koffie drinken met mijn ouders, bellen/afspreken met mijn vriendinnen , de kleinkinderen , de teLefoontjes  van de kids naar Ron en zo kan ik natuurlijk nog even doorgaan.........

Voor de statistieken, we hebben 35000 vliegkilometrs gemaakt, 3000 auto kilometer  en 155 kilometer gewandeld... jaaaa dat lezen jullie goed op een dag zelfs 78 verdiepingen 😉

Lieve mensen we hebben nog een behoorlijke reis voor de boeg... woensdag zijn we als het goed is gezond en wel in het regenachtige Nederland

Tot snel 💋

1. Mem:
    4 december 2018
    Lieve kinderen alle vier heel erg bedankt voor jullie prachtige verslagen, het was mee genieten voor mij .Ik wens jullie een veilige terugvlucht en ook ik verlang ernaar om jullie weer te zien. Ook dank voor de mooie foto,s en filmpjes.
  2. Nicky & Alba:
    4 december 2018
    Veilige reis terug diaan uggsloffen heb ik ook ze zitten heerlijk goeie aankoop hahahah tot woensdag eindelijk!!!
  3. Nelly Geefshuysen:
    4 december 2018
    Fijn dat jullie samen een mooie vakantie hebben gehad, ik had ook niet anders verwacht.Ik wens jullie een veilige reis terug. En bedankt dat wij hebben mogen mee genieten van deze reis.