Marina Bay Sands hotel Singapore, huwelijkscadeau van Jeltje, Beer en Tjits

14 november 2018 - Singapore, Singapore

Na ons gedobber in het zwembad boven op het hotel en een verkwikkende douche zijn we op zoek gegaan naar een avondmaal. Nou daar hoefden we niet ver voor te zoeken. Zoals alles in het hotel goed geregeld was, was er ook een foodcourt ingericht. Alles van Aziatisch eten was er te krijgen, zoals garnalen, saté, kip, noedels en uiteraard rijst. Ik moet eerlijk bekennen dat zelfs ik nog net niet voor een tweede portie ben gegaan. Wat mij in ieder geval vertrouwen heeft gegeven is de uitleg van onze gids eerder op de dag: alle restaurants, foodcourts of wat dan ook wat eten verkoopt, dient voorzien te zijn van een keurmerk. Dit keurmerk geeft de hygiëne aan.  Van A (zeer goed) tot en met D (minder goed). Je moet je wel voorstellen dat er geen sprake is van een intiem diner bij een foodcourt, maar dat een ieder hier een tafel zoekt, neerploft en eet. In Amerika zijn we dit concept ook vaker tegengekomen.

Vervolgens hebben we in het hotel nog diverse winkels bekeken maar tja dat was dan echt niet ons budget voor ons was het dan ook : "kijken, kijken en niet kopen".

Buiten het hotel was om 20.00 en 21.00 uur een vuurwerkshow in het water. Hier nog naar gekeken en vervolgens maar onze hotelkamer opgezocht.

Was een een lange, mooie maar vermoeiende dag.

Voor de komende weken zullen jullie niet meer zo'n mooi luxe hotel bij onze foto's tegenkomen.

Jeltje, Beer en Tjits bedankt voor het cadeau, wij hebben er van genoten