Reisdag naar Jervis Bay

23 november 2018 - Jervis Bay, Australië

Zoals al aangekondigd vandaag een reisdag van rond de 200 km, valt dus mee Op voorhand. In de praktijk toch een dikke 4,5 uur gereden met 2 tussenstops bij de Mc.  90% via binnenwegen gereden,dat verklaard alles. Landschap blijft gewoon fascinerend. Aangekomen aan de kust in Jervis Bay bij ons hotel. We hadden hier eigenlijk 2 nachten willen blijven maar helaas vandaag en morgen volgeboekt. In de omgeving verder niks voor ons beschikbaar. Dus gooien we het reisschema een beetje om en trekken we morgen verder. Vanavond nog even in de omgeving wezen rondkijken en zagen op een veldje nabij een school, midden in een woonwijk een 22 tal kangoeroes. We konden er best dichtbij komen en zagen dat er enkele vrouwtjes met aanhang ook bij waren. Heel leuk om te zien. Vervolgens op het strand ook nog vlakbij de kust,  een 6-tal dolfijnen zien zwemmen en onze avond kon niet meer stuk. Of toch wel, want bij de plaatselijke Italiaan bleek men geen kaas te hebben gegeten van het bereiden van pasta. Erg jammer. En zo zijn we weer een stukje dichterbij ons einddoel. Melbourne gekomen, maar dat duurt nog even. Morgen richting Snowy Mountains, de Australische Alpen. We laten ons verassen.

Ron en Diaan

1. Kim:
    23 november 2018
    Wat leuk om jullie reis en beleving zo mee te kunnen lezen! Heel veel plezier en natuurlijk nog heel veel mooie momenten gewenst
  2. Lizzy:
    23 november 2018
    Geweldig van de kangeroes en dolfijnen !!